Dostawa
Dokładamy starań, aby współpraca z nami była dla Ciebie komfortowa od samego początku do końca. W związku z tym nie tylko nasze produkty są najwyższej jakości, ale również obsługę gwarantujemy z prawdziwego zdarzenia. Jej istotnym elementem jest dostawa, więc cieszy nas bardzo fakt, że dzięki dopracowanej logistyce, zapleczu magazynowemu i flocie samochodów dostawczych możemy cieszyć się pełnym zadowoleniem naszych Klientów.
Poniżej zamieszczamy listę najczęstszych pytań związanych z dostawą, jej warunkami i opłatami.
Ile czasu zajmie dostawa?
Do 24 h – tyle zajmuje standardowa dostawa towaru, ponieważ jako jedna z nielicznych firm w branży beauty posiadamy własne zaplecze magazynowe.
Czy wysyłacie produkty za granicę?
Tak. Nasza platforma sprzedażowa pozwala na złożenie zamówienia i wysyłkę aż do 17 krajów.
Dostarczacie sami czy przez kuriera?
- Standardowe (małe) zamówienia realizujemy za pośrednictwem kuriera GLS.
- Przesyłki międzynarodowe realizujemy we współpracy z przewoźnikiem UPS.
- Duże zamówienia (doposażenie lub wyposażenie całego gabinetu) dowozimy własnym transportem.
Ile zapłacę za wysyłkę?
- Koszt wysyłki po wpłacie na konto – 20 PLN,
- Przesyłka pobraniowa – 29 PLN.
- Wysyłka międzynarodowa – 80 PLN.
Za przesyłkę krajową i międzynarodową, niezależnie od ilości kupionych produktów, płacisz tylko raz.
Jak wygląda wysyłka urządzeń z darmowym szkoleniem?
Zamówienia urządzeń wraz z darmowym szkoleniem (takich jak infuzja tlenowa, lasery, ipl, kombajny na indywidualne zamówienie, HIFU, kriolipoliza, oxybrazja tlenowa, krioterapia) dostarczane są naszym transportem. Szkolenie odbywa się w dzień dowozu.